Tájékoztató Vitamin Egészségpénztári számla kiállításával kapcsolatban
Webáruházunkban számos olyan termék van, amelyek elszámolhatóak egészségpénztári számlára. Vásárlóink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy vásárlásaikról számlát állítsunk ki a Vitamin Egészségpénztár számára
Általános információk a Perfect Life webáruházban az egészségpénztári számla kiállítással kapcsolatban.
A vásárlás során egy kosárban vegyesen is szerepelhetnek egészségpénztárra elszámolható és nem elszámolható termékek. Ezen esetben a fizetés csak bankkártyával, utánvéttel vagy banki utalással egyenlíthető ki.
A vásárlási folyamat során kérjük minden esetben mint MAGÁNSZEMÉLY adjon le rendelést és az EGYÉB VÁSÁRLÓI ADATOK megadásánál adja meg az Egészségpénztár nevét és az Ön tagi azonosítóját.
Kérjük, hogy a számlázási cím megadásánál azt a címet állítsa be, amely címmel Ön az Egészségpénztár nyilvántartásában szerepel.
A Vitamin Egészségpénztár tájékoztatója a számlák kiállításával kapcsolatban.
Szerződött szolgáltatóinktól a
Vitamin Egészség- és Önsegélyező Pénztár
1034 Budapest, Kecske köz 12.
18085246-1-41
vevői adatokkal kiállított ÁFÁ-s számlákat tudjuk befogadni és elszámolni.
Levelezési címünk: 1301 Budapest, Pf. 32.
Bankszámlaszámunk: CIB Bank Rt. 10700024 – 04451202 – 51100005
Adószámunk: 18085246-1-41
Felhívjuk figyelmét, hogy csak számla, egyszerűsített számla vagy az alábbi tartalommal rendelkező bizonylat alapján teljesíthetünk kifizetést:
- a bizonylat megnevezése és sorszáma vagy egyéb más azonosítója,
- a bizonylat kibocsátásának kelte,
- a termékértékesítést teljesítő, szolgáltatást nyújtó neve, címe és adószáma,
- a vevő neve, címe, valamint közösségi adószáma - ennek hiányában adószáma -, ha a vevő az adó fizetésére kötelezett,
- a Közösségen belüli adómentes értékesítés esetén a vevő közösségi adószáma,
- a teljesítés időpontja.
Nyugta, Nem adóügyi bizonylat, Blokk alapján kifizetés nem teljesíthető.
Elektronikus számlabeküldés esetén az eredeti példány megőrzése (ellenőrzés elévüléséig-8 évig) az Ön feladata.
- Készpénzes vásárlás esetén Ön,
- Egészségkártyás fizetés esetén a Szolgáltató
küldi be a Pénztárba a számla eredeti példányát.
Forrás:https://www.vitaminep.hu/main/elszamolasi-rend
- Kérjük, minden esetben ellenőrizze a számla kitöltésének helyességét. Ha bizonytalan a számla elszámolhatóságát illetően, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
- Postán történő beküldés esetén ne felejtse el az igénybejelentőt aláírni. Elektronikus (e-mailben vagy a Tagi portálra feltöltés) beküldés esetén a nyomtatvány elektronikus aláírással (p.: AVDH) fogadható el.
Az így kiállított számlát Ön
- beviheti személyesen az Egészségpénztár Ügyfélszolgálatára (1023 Budapest, Bécsi út 4.V. emelet 9.),
- postai úton küldheti el az Egészségpénztár postacímére (1301 Budapest, Pf.: 32.),
- honlapunkon a Tagi portálra belépve feltöltheti a Dokumentumtárba. Ebben az esetben az eredeti számla példány megőrzése (ellenőrzés elévüléséig - 8 évig) az Ön feladata.
Bankszámlaszámára történik a fizetés.
Fedezethiány esetén részkifizetés (egyszeri) kérhető tagi nyilatkozat alapján (TNY05).
- Részkifizetés esetén a szolgáltatás el nem számolt összegére Ön már a későbbiekben nem tarthat igényt. Amennyiben a számla összege meghaladja az egyéni számla aktuális egyenlegét, a Pénztár kifizetést nem teljesít mindaddig, amíg az egyéni számla összege nem fedezi az igényt. E szabályozás alól kivétel az előlegszámla illetve a hozzá kapcsolódó végszámla. Mindkét esetben az elbírálás egyedileg történik
- 15 munkanapon belül (kiegészítő egészségügyi szolgáltatás esetén),
- 25 munkanapon belül (önsegélyező szolgáltatások esetén).
- Tájékoztatjuk, hogy a Pénztár minden hét első munkanapján teljesíti a megelőző hét szerdáig beérkezett hibátlan és hiánytalan kifizetési igényeket. Ennek megfelelően kérjük, hogy számláit a mielőbbi kifizetés érdekében folyamatosan juttassák el a Pénztárhoz.